معلم ناهوک

معلم ناهوک
آرام و رام و راحتی آرام جان می خواهمت. صلوات بر خاتم پیامبران(ص)  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامهربان نامهربان من مهربان میخواهمت... و آدرس nusrat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ای ایران ای مرز پر گهـر                                   ای خاکت سرچشمه هنر

دور از تو اندیشۀ بدان                                        پاینده مانی و جاودان

ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم            جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون  شد پیشهام                                    دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما              پاینده باد خاک ایران ما

سنگ کوهت دُرّ و گوهر است                     خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل کِی برون کنم                            برگو بی مهرِ تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان بهپاست          نورِ ایزدی همیشه رهنمای ماست

مهر تو چون  شد پیشهام                                دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما             پاینده باد خاک ایران ما

ایران ای خُرّم بهشت من                                روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیکرم                                   جز مهرت در دل نپرورم

از آب و خاک و مهرِ تو سرشته شد گِلم        مهر اگر برون رود چه مي شود دلم

مهر تو چون  شد پیشهام                                   دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما               پاینده باد خاک ایران ما
 

 



نظرات شما عزیزان:

zbz
ساعت0:46---26 فروردين 1391
سلام وب باحالی داری.اگه تونستی به وب منم سر بزن و نظر بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:30 ] [ محمد نصرت ]
درباره وبلاگ

ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 79024
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1